- Motor Diesel Lombardini, în 4 timpi, răcit cu aer, tobă de eșapament industrială montată direct pe motor,
- Rotire în sens invers acelor de ceasornic,
- Lubrifiere forțată cu ulei prin intermemiul unei pompe,
- Filtru de ulei,
- Regulator centrifugal,
- Filtru de combustibil,
- Filtru de aer,
- Regulator de viteză manual şi controlul opririi,
- Sistem de pornire manual cu cablu pentru motoare cu un singur cilindru (MLO-101 ÷ 103, MLO-170 ÷ 172, MLO-180 ÷ 184),
- Sistem electric de pornire pentru motorul tip 9LD 625/2 (MLO-130 ÷ 134) complet cu acumulator
- În primul rând, umplerea motorului cu ulei lubrifiant de motor Sae15W40
- Pornirea panoului de control cu cheie, 2 lămpi de avertizare și instalație electrică pentrutipul de motor 9LD 625/2 (MLO-130 ÷ 134)
- Pornirea bateriei de energie adecvată, pregătită pentru pornirea cu cabluri de conectare la motor, pentru tipul de motor 9LD 625/2 (MLO-130 ÷ 134)
- Pompă centrifugă orizontală Rovatti completată cu contra-flanșe la aspirație și livrare
- Cuplarea tipului de flanșă între motor și pompă (F)
- Cărucior din oțel metalic, două tipuri:
- Tip uşor cu 2 roți mici și 1 mâner, pentru motoare cu un singur cilindru (MLO-101 ÷ 103, MLO-170 ÷ 172, MLO-180 ÷ 184);
- Viteză redusă, viteză maximă de 20 km / h pe teren neted, viteză maximă de 5 km / h pe solul decuplat, realizat din secțiune din oțel, completat cu 2 roți pneumatice detașabile, 2 butuci detașabile pentru roți, 1 bară de remorcare demontabilă cu ureche otativă, 1 bară de remorcare detașabilă și reglabilă cu mâner de strângere pentru pedala de apăsare față, 2 picioare spate reglabile, pentru tipul de motor 9LD 625/2 (MLO-130 ÷ 134)Rezervor de combustibil, două tipuri:
Rezervor:
- Fabricat din oțel, montat elastic pe motor, pentru motoare cu un singur cilindru (MLO-101 ÷ 103, MLO-170 ÷ 172, MLO-180 ÷ 184)
- Inclusă în structura căruciorului cu o capacitate de 80 de litri, pentru motor tip 9LD 625/2 (MLO-130 ÷ 134)
- Capac de combustibil fără cheie
- Sistem de galvanizare la cald pentru cărucior